Thursday, December 2, 2010

Stimulation


Stimulation

His lips taste as sweet as chocolate strawberries
The love he continuously gives, my heart carries

Softly rubbing his sexy, clean shaven bald head
Knowing repeated eruption is not far ahead

While his juicy lips are gently massaging me
From my head all the way down to my feet

His hands slowly caressing, bringing sensations to new heights
Perfecting tongue wrestling fights

Stimulating each and every one of my senses
Licking up the fluids my body endlessly dispenses

Anticipating returning the favor
Each drop of him I truly savor

Loving each and every part of him
Until he feels complete numbness in his limbs

His muscular arms cradling my body to the best position
Forcing me into total submission

Following his lead
From his reactions I feed

Pure ecstasy refined
Memories I replay in my mind



 


12 comments:

elizabeth said...

Yay for birthdays and this poem is very sensual! me likey :)

Traci Lavette said...

That shit was just plain sexy, Jen. For real. I'm still on the multiple orgasms! [Knowing repeated eruption is not far ahead] A man that can get down like that is a keeper.

You plans to handle bizness for that b'day, huh?

Hawt!

Emmanuel Ibok said...

Hi Jenny,

Today my blog turns 1 and you are invited for the birthday party...hope to see you there. http://lordemmanuel.wordpress.com/2010/12/03/today-this-blog-turns-1/

Cheers!

Miss.Stefanie said...

You got me hot and bothered!

Brian Miller said...

ok i need a cold shower...

carlo said...
This comment has been removed by the author.
carlo said...

You ruined photo of a beautiful sunset. I did anyway blow it up (photo) and that lady in the sea is now my desktop background. Stimulating! LOL

the first thing in morning I see
is girl on computer staring at me
i'll tell you now the secret: she

is my first love each day
thank you jstar
c

Katherine said...

Caliente...Caliente...Caliente!!
Miss J-Star this was sizzling!!

Just telling it like it is said...

Happy Birthday and 35 is not close to 40....39 is close to 40

Miss.Fortune said...

sexy poem!

haha..its okay to feel sexy for your birthday.after all..it'll be YOUR day

twist said...

Its amazing how little moments like these can break you out a shell and just express through the mind that is connected to your pen. I'm truly feeling this art!

MODA GEZGİNİ said...

çok güzel fotoğraf hayran kaldım.jennifer blog beatiful.thank you.kısses